sobota, 20 kwietnia 2019

Sprzedaż miodu - Reklama

Najlepszy i najtańszy sposób na reklamę to "poczta pantoflowa". Ale warto też pomyśleć o szczerym gronie nabywców i zmyślą o nich przygotować prospekty reklamowe prezentujące pasiekę i jej wyroby. Jest wiele okazji, przy których można rozdać ulotki znajomym czy kolegom i koleżankom, a potem podpytać, które z produktów wzbudziły ich zainteresowanie. Pierwszy przygotowany słój miodu musi być pod każdym wzgledem doskonały i zachęcać do dalszych zakupów.
Dobrą okazją do pozyskania nowych klientów jest również udział w wystawach środków spożywczych i rzemiosła.
Szansę podbicia nowych rynków może stworzyć kontakt z różnego rodzaju instytucjami organizującymi wypoczynek na łonie przyrody i wycieczki do pasiek pszczelarskich. Podobnie jak połączenie sił z innym bezpośrednim sprzedawcą - to rozwiązanie okazuje się ostatnio świetnym sposobem zarobkowania dla pszczelarzy.
Reklama miodu nie może być sformułowana w sposób sugerujący zastosowania medyczne, ponieważ jest on sklasyfikowany jako artykuł spożywczy.


1 komentarz: